ensatsandedressyrryttare

Alla inlägg under januari 2011

Av Alexandra Nilson - 31 januari 2011 22:02

Gjorde ett pannband till Baron i kväll:)


Vad tycks( Ser lite failat ut på bilden)??


HISS eller DISS??
     

Av Alexandra Nilson - 31 januari 2011 18:01

Idag blev det ingen ridnig, så Baron fick vila men han fick lite kolik i eftermiddags så jag fick springa runt med han lite i hagen, så blev han lite piggare:) Ska gå ut och kolla till han snart igen;)


Gjort en logga till "Dagens ridpass"

   Va tycks:)??   

Av Alexandra Nilson - 30 januari 2011 21:30

Jag börjar med listan på Tisdag;)



Dag 1 - Presentation av mig sjÄlv
Dag 2 - Presentation av mina hÄstar
Dag 3 - Min fÖrsta hÄst
Dag 4 - Det hÄr Äter mina hÄstar
Dag 5 - Det hÄr har jag med mig pÅ tÄvling
Dag 6 - Mitt mÅl med ridningen
Dag 7 - Min bakrund
Dag 8 - Min stÖrsta rÄdsla
Dag 9 - En perfekt dag i stallet
Dag 10 - Min utrustning
Dag 11 - HÄstbloggar jag lÄser
Dag 12 - HÄstens utrustning
Dag 13 - Om jag skulle vara tvungen att byta hÄst med nÅn skulle jag vÄlja
Dag 14 - Min drÖmhÄst
Dag 15 - Mina drÖmmar
Dag 16 - Min Önskelista
Dag 17 - Mina trÄnare
Dag 18 - Jag gillar
Dag 19 - En hÄst jag saknar
Dag 20 - VeterinÄr, hovslagare, massÖr osv..
Dag 21 - Fula ovanor
Dag 22 - Jag gillar inte
Dag 23 - En hopptrÄning
Dag 24 - Jag mÅste trÄna pÅ
Dag 25 - Meriter
Dag 26 - Det hÄr finns i min rykt lÅda
Dag 27 - En stund jag aldrig kommer att glÖmma
Dag 28 - FavoritmÄrke
Dag 29 - Bilder pÅ mig frÅn tÄvlingar
Dag 30 - Mitt drÖmstall
Dag 31 - VarfÖr fÅr ridning dig att mÅ bra
Dag 32 - VÄrsta hÄst minne?

Dag 1 - Presentation av mig sjÄlv

Dag 2 - Presentation av mina hÄstar

Dag3 - Min fÖrsta hÄst

Dag4 - Det hÄr Äter mina hÄstar

Dag 5 - Det hÄr har jag med mig pÅ tÄvling

Dag 6 - Mitt mÅl med ridningen

Dag 7 - Min bakrund

Dag 8 - Min stÖrsta rÄdsla

Dag 9 - En perfekt dag i stallet

Dag 10 - Min utrustning

Dag 11 - HÄstbloggar jag lÄser

Dag 12 - HÄstens utrustning

Dag 13 - Om jag skulle vara tvungen att byta hÄst med nÅn skulle jag vÄlja

Dag 14 - Min drÖmhÄst

Dag 15 - Mina drÖmmar

Dag 16 - Min Önskelista

Dag 17 - Jag gillar

Dag 18 - Bilder från sommaren

Dag 19 - En hÄst jag saknar

Dag 20 - Bilder pÅ mig frÅn tÄvlingar

Dag 21 - Fula ovanor

Dag 22 - Jag gillar inte

Dag 23 - En hopptrÄning

Dag 24 - Jag och min häst mÅste trÄna pÅ

Dag 25 - Meriter

Dag 26 - Mitt drömstall

Dag 27 - Min gård

Dag 28 - FavoritmÄrke

Dag 29 - De ni kanske inte visste om min häst!

Dag 30 - Det hÄr finns i min rykt lÅda

Dag 31 - VarfÖr fÅr ridning dig att mÅ bra

Dag 32 - VÄrsta häst minne?

  


Av Alexandra Nilson - 30 januari 2011 19:01

Idag blev det hoppträning i ridhuset med Alle och Jenny.. Vi hoppade studs nästan hela tiden men på slutet blev det lite hoppning utan sadel och tyglar för mig och Baron:) Sen blev det också lite fotografering på Loa och Burre:) hahaha sen nblev det lite filmning på Jenny och Alle i TV rumet, Vet inte om jag vågar lägga ut filmerna:S - JAG HAR ALDRIG SAGT ATT MINA KOMPISAR ÄR NORMALA!!!<3


            

Av Alexandra Nilson - 29 januari 2011 19:26

Idag blev bet först en sväng till stall haväng med Verona, för mamma skulle ha hoppträning där så jag passade på att ta med Verona;) Hon gick riktigt bra idag förutom att hon var seeg som vanligt:) Sen var det hem å mocka med Jenny sen i väg till Store Sten med Kaluha och Baron;) Baron gick supeer idag med och han gjorde as grymma arbets piruetter (L)  jag jobbade honom mycket i skritt idag för det var så trångt i ridhuset:\


Verran<3

    

Av Alexandra Nilson - 28 januari 2011 21:30

Hittade alla mina och Kaluhas resultat för 2010 på SRF :)


     

Av Alexandra Nilson - 28 januari 2011 20:12

     Stallet :)   Dom sönder gnagdna boxarna hos busungarna;)   Baronis box ;)


     Min sadelkammare<3

   Spolspilta :)

   Hage..

  Gräsbanan:)

 

Skogen med terängbanan som aldrig blev riktigt färdig-.-' hahaXD

   Tåttsen + Padocken 

  

Kusens fyrhjuling ;)


Syster och Daisy <3


  


Hästarna i Stallet!

   Baron Marble            Kaluha                   Verona              Tuffy FLB


  

        Swenson                     Herkules                         Flingan



Gårdens hemsida: http://www.kusens.se/

  



Av Alexandra Nilson - 28 januari 2011 18:47

Idag blev det äntligen dressyr träning med Baron i ridhuset:) Han skötte sig braa idag också:) Han fick igång bakbenen riktigt bra idag för han gjorde både 10 meters volter i förvänd galopp och arbets piruetterna gick riktigt braa;) Annars har dagen varit slapp, Först skola( kom 25min försent då menmen) sluta tio i två sen hem å rida sen mocka å nu sitter man vid datan(L) 


    

Följ bloggen?

    

Översätt

Presentation

  

Mina hästar

     

Kategorier

                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om?
 "ridmode"
 ridövningar
 HISS/DISS
 Tips om träning/tävling
 Horsemakeover
 Kurs om hur man redigerar bilder.
 Outfits

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Hemsidor

    

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

:)

Free Horse Brown MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

:)

..

.

 


Ovido - Quiz & Flashcards