ensatsandedressyrryttare

Alla inlägg under mars 2011

Av Alexandra Nilson - 31 mars 2011 17:58

Blev ingen ridning idag för det ösregna och Baron skulle endå vila så jag kan träna stenhård dressyr i helgen;) 

Det ända jag har gjort idag är: Skola, tittat på TV, puggat i en halvtimme-.- och spelat piano;)<3


   

Av Alexandra Nilson - 30 mars 2011 19:25


Idag har jag och mamma vart ute på en långridtur och mamma skulle såklart "tvinga" med mig upp på en storkulle med skog på, för Taffy ville tnte gå upp själv. Men jag tyckte de va så jäkla läskigt för ja hade precis läst på en skylt där nere vid ett sten röse att någon hade brunnit inne i ett hus 1917 som låg under röset nu,, men väl upp så stog jag och Baron och vänta på mamma tills hon hade utforskat färdigt kullen.. Så när jag skulle gå ner igen red jag jämte en dörr som låg på marken och när jag red närmare var det ett stort hål med kanske 80cm i diameter som gickt ner i marken och jag ville ännumer ner nu så när jag skulle vända Baron , var det ett till sånt stort hål jämte baron med typ järn balkar runt,,, Sen var det bara full fart nerför backen :S

Sen blev det några varv på galoppbanan innan vi red hem;)

   

Av Alexandra Nilson - 29 mars 2011 19:18

Haha Baron var förväntans värt duktig idag när vi träna lite "inkallningar" och spansk skritt( har som mål i år att lära Burre spansk skritt..). Men tränade inte så laänge för godiset tog slut.. Men sen var det bara in och plugga men jag orka inte så mycket pluggande så jag gick ut igen och krattade hela innegården(jobbigt) :D


Ska lägga upp filmen på när jag och Tuffy träna för Conrad om några minuter:)

   

Av Alexandra Nilson - 28 mars 2011 21:05

Igår anmälde jag mig till min och Taffys första tävling skoj skoj(Y)


   

Av Alexandra Nilson - 28 mars 2011 20:50

 

Baronisen;)<3

   Mamma och Baron:)

Mamma och Baron

   Det börjar bli vår nu;)<33      Alle och Flingan..

 


Av Alexandra Nilson - 28 mars 2011 19:53

 

Red i en och en halv timme idag och jag som inte skulle rida idag för jag hade inte tid för jag har mycket prov och läxor den här veckan menmen iblang måste man lägga tiden på rättsaker;) Haha Men Baron gick hyfsat idag men han va jätte olydig så nu måste jag träna lite NH någon dag;) 


Tog lite kort på Baron när mamma red han idag;) lägger upp dom sen:)

 

Av Alexandra Nilson - 27 mars 2011 17:37




     

Han hoppa nästan normalt idag:)




  

Min och systers så kallade Lördags mat(Y) 


   

Söötisen<3


       

Hahaa;)...^^

 



Följ bloggen?

    

Översätt

Presentation

  

Mina hästar

     

Kategorier

                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om?
 "ridmode"
 ridövningar
 HISS/DISS
 Tips om träning/tävling
 Horsemakeover
 Kurs om hur man redigerar bilder.
 Outfits

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Hemsidor

    

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

:)

Free Horse Brown MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

:)

..

.

 


Ovido - Quiz & Flashcards