ensatsandedressyrryttare

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Full fart hela dagen! :)

Av Alexandra Nilson - 20 april 2011 20:37

Första rid passet idag blev dressyr med Baron, det gick bra jag lösgjorde han mest inför i morgon. Sen blev det ett NH tränings pass och det gick sådär han var jättte dominant i början men sen gick det helt okej. Red lite sen med, och tränade på att han skulle ha uppe alla hovar på en stor trä pall;) Gick bra tills han braka igenom en brädaXD Sen hämtade jag alle och Emma lite ris till vår tävling på fredag;) Och sen var jag ute med alle i två timmar och letade golfbollar, hittade bara 30styken;)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Nilson - 30 juni 2011 21:54

Bloggen har bytt adress till ----->http://ensatsandedressyrryttare.blogg.se   ...

Av Alexandra Nilson - 3 maj 2011 19:46


Slutar att blogga har nu för jag och Alexandra ska göra en super blogg som kommer snart ;) Måste bara fixa desiningen men alla HTML koder och hedern:)<3   ...

Av Alexandra Nilson - 1 maj 2011 18:09

                Älskar dig<3 :)  

Av Alexandra Nilson - 1 maj 2011 17:37

I dag var det regional tävling på Himledalen med Baron. Red bara LA:1 för han orkar inte gå två klasser än;)   På framridningen vart han jättepigg och lite stark så vi gjorde en massa skolor, skänkelvikning och över gångar;) Han blev jättefin:) M...

Av Alexandra Nilson - 30 april 2011 19:34

Nu har Baron blivit tvättad, borstad och knoppad inför i morgon;) Så ni är han mjuk och gosig<3   Skulle igentligen till Moarna idag men orka inte, men för några minutersen dök Alle upp å nu blir det la en skoj kväll:)<3           ...

Följ bloggen?

    

Översätt

Presentation

  

Mina hästar

     

Kategorier

                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om?
 "ridmode"
 ridövningar
 HISS/DISS
 Tips om träning/tävling
 Horsemakeover
 Kurs om hur man redigerar bilder.
 Outfits

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Hemsidor

    

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

:)

Free Horse Brown MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

:)

..

.

 


Ovido - Quiz & Flashcards